בנוסף לקנגו, שתוצע בין השאר ברמות גימור מועשרות הפונות למשפחה ותיוצר בצרפת, תשווק רנו את אקספרס. דגם זהה בבסיסו, אך פשוט יותר, יפנה לציי רכב ולעצמאים בתחילת דרכם, וזה ייוצר במרוקו.
קנגו, כך רנו בהודעה לעיתונות, "תענה על דרישות של לקוחות הרוצים את השילוב הטוב ביותר של מחיר/ביצועים ומעניקה את כושר ההטענה הטוב בקטגוריה".
הפרטים הראשוניים חלקיים, הרכב ישווק באירופה בתחילת 2021 ויגיע לישראל בסופה.
דגם זה, במהדורה מפוארת יותר, הוא גם מרצדס T קלאס, ממשיכו של סיטאן, ששווק כאן בעיקר לנהגי מוניות. דיימלר הכריזה על דגם זה כבר ביולי 2020, וצירפה להודעה צילום בצללית.
היכרות ראשונית
עיצובה של קנגו החדשה מוחצן יותר, ובמרכיבים חזית עם אלמנטים של כרום, צידי רכב מפוסלים, כתפיים מודגשות. לקנגו החדשה דלת צד עם מפתח גדול במיוחד, 141.6 ס"מ, שהוא כפול מזה שבדגם הנוכחי ומאפשר הכנסת משטח תקני (יורו-פאלט) בקלות. בתחום ההעמסה, בולט בתוך הרכב חידוש נוסף בדמות מדף עילי אורכי, לחפצים ארוכים, גם לשחרור שטח אחסון.
קנגו החדשה תוצע בשתי גרסאות אורך; לרגילה נפח הטענה של 3300-3900 ליטרים, למוארכת 4200-4900 ליטרים. באקספרס, מציינת רנו, יהיה נפח האחסנה 3300-3700 ליטרים, ובנוסף ישרתו אותה חללי אחסון בנפח כולל של 48 ליטרים.
רנו לא פרסמה פרטים, אך ציינה כי קנגו החדשה תוצע כמו הדגם הפורש עם מנועי בנזין, דיזל, חשמל ולשניים הראשונים ישודכו תיבה ידנית או אוטומטית. בפועל, מדובר במנוע טורבו-בנזין 1.3 ליטר, טורבו-דיזל 1.5 ליטר, תיבה ידנית עם 6 הילוכים ודו-מצמדית עם 7 הילוכים.
בתוך הרכב דשבורד, מושבים ומולטימדיה חדשים. בין המערכות מראה המאפשרת לראות בזמן נסיעה את מצב העניינים מאחור, בקרת יציבות לנגרר, בלימת חירום אוטונומית.
הצהרה
רנו הכריזה כי כל צי המיניוואנים והמסחריות שלה יהיו מחושמל ב-2022.